Merhaba Goy okurları! Bugün sizlerle “Kavuk neye göre verilir” konusunu ele alacağız. Kavuk neye göre verilir? Ankara’da bir genç olarak bu geleneğe bakınca Çocukken Ankara’da tiyatroya ilk gidişimi hâlâ net hatırlıyorum. Devlet Tiyatroları’nın büyük sahnesinde ışıklar kapanmış, salon bir anda sessizliğe gömülmüştü. Yanımda babam vardı ve fısıldayarak “Bak şimdi doğaçlama başlayacak” demişti. O an neyi kastettiğini tam anlamamıştım ama sahnedeki oyuncuların bir anda metinden kopup seyirciyle konuşmaya başlaması beni büyülemişti. Yıllar sonra ekonomi okurken veri setleriyle uğraşırken bile o sahnedeki doğallığı, kontrolsüz gibi görünen ama aslında çok ustaca yönetilen akışı düşünürüm. “Kavuk neye göre verilir?” sorusu da aslında biraz o…
Yorum Bırak